fredag 1 april 2011

April April

Haha vilket roligt Aprilskämt i MVT....NOT det är för uppenbart.

Igår spenderade vi dagen inne,vilket busväder,fy,fy.Var i allafall och handlade lite och levererade en säng som en fd arbetskamrat köpt av oss.

Idag kommer alla barn och det blir grillat kött,kyckling,klyftpotatisar,sallad,öl,vin,dricka till kvällen!
Imorgon åker Kaj och Lucas till Jönköping på Fiskemässan och vet ni????
DOM TAR MED FELIX SÅ JAG HAR EN HELDAG BARNLEDIGT!!!!!!!
Wow,vad ska jag ta mig till då?? Sola står på listan i allafall,sen ska jag bara ta dagen som den kommer :)

Hoppas på en bra 1:a April då och att ni inte blir alltför lurade :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är oxå "familjeledig", funderar på att ta en sväng till Vadstena och kika lite i affärerna där, vill du följa med /an1e