lördag 2 april 2011

Egen Tid

Nu har jag varit med Anette och strosat lite i Vadstena,finns allt små mysiga butiker där! Var lite småregnigt så vädret kunde varit bättre,men vi styrde kosan mot Mantorp efter det..Inköpen blev: potatismos med rostad lök,ett gosedjur till Felix och Naturgodis till mig.Vår värmen fanns i Mantorp för när vi besökte Gunnes väskor så var det nästan ljumna vindar.Nu har jag varit och köpt lite lördagsgodis och mina pojkar är hemma igen,lovade mig själv att inget nyttigt göra idag men jag tror att tvätten ropar lite på mig....
Framåt kvällen ska jag köra mamma och Svidde till bekanta,sedan blir det nog dumburken eller en god bok.

En härlig April lördag önskar jag ER!

kramen

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för skjutsen Kram mamma

Tessan sa...

Ingen orsak,hoppas ni hade trevligt!

Anonym sa...

Vad härligt med egentid!! Nåt man verkligen njuter av som småbarnsförälder har jag märkt. Ganska sällsynta tillfällen att bara få tänka på sig själv! Härligt!

Kram Stina