torsdag 7 april 2011

Paolo

Paolo var jätte bra!
Han är störtskön tycker jag med alla sina uttryck,tyckande mm han är INTE rädd för att säga vad han tycker!En liten (kort)man med små händer som har glimten i ögat och pratade om att resa sig upp och kämpa på när det är tungt!Han har varit nere många gåmger(bildligt talat).
Hans tyngdpunkter i livet var:Familj,Hälsa,Själen! ( det är hans kristallbollar som han INTE får tappa)
De andra bollarna var:Jobb,Pengar;Hem (det var gummibollar som man kunde studsa lite med)
Alla dessa bollar är grunderna för att få sitt liv att funka,det gäller bara att balansera dom genom att prioritera tiden med dom och Kristallbollarna är naturligtvis viktigast!
En väldigt intressant och lyckad kväll med andra ord!

Kram

2 kommentarer:

Stina sa...

Vad kul! Låter som något att leva efter, det här med bollarna! Är ju så att man behöver påminnas ibland om vad som är viktigt i livet. Har varit på några föreläsningar med bl.a. Mark Levengood och Mia Thörnblom. Det är så energigivande att lyssna på någon sådär. Borde man göra oftare. Nu ska jag snart ut i solen en stund, ha en skön dag! Kram

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Hej! Vad kul att du hittat till oss! Jag blir lika glad varje gång jag ser någon följer bloggen!
Nu ska jag titta här vem du är :)
Ha en bra kväll!