torsdag 28 april 2011

Trist

Gårdagen inleddes med huvudvärk och den satt i hela dagen,jag var SÅÅ trött efter att ha varit vaken och hostat två nätter,så tröttheten gav mig huvudvärken.Den blev INTE bättre av att jag fick uppleva att min son ( 12 år)börjar komma i tonårsåldern,han ringde och var tjurig,sa att jag tjata,var snål,han fick aldrig något(trots att han 1 timme senare skulle till stan o köpa nya fotbollsskor för ca700 pix)Jaja,klart man ransakar sig själv och inser att man troligtvis är den sämsta mamman man kan vara....huvuvärken ökade.Jag ringde hem Kaj som fick ta hand om Felix så jag kunde koppla av.....gick det då???  NEJ! Varför ska det vara så svårt att bara lägga ner huvudet på kudden och koppla av??Jag är värdelös att vila när tillfälle ges.Jag fick ialla fall ett sms från Lucas på kvällen där det stod att han ångrade det han sa och han sa förlåt...mammas pojke,klart jag förlåter dig skrev jag tillbaka,men så här kommer det kanske att bli nu..även han har ju rätten att växa upp,revoltera,tycka att föräldrarna suger mm.Det tillhör nog utvecklingen men det tar nog tid att vänja sig!
Jaja så är det...Idag fortsätter tyvärr huvudvärken igen men hoppas på bättring under dagen.

Ha det gott alla vänner

2 kommentarer:

Anonym sa...

Förstår att det känns jobbigt men kom ihåg att du är en fantastisk mamma & tjej! ( "känner" dig bara genom din fina blogg men du verkar vara en härlig tjej) är väl som sagt en del av utvecklingen...stor kram från Stina

Tessan sa...

Tack Stina!!
Kul att höra från dig igen :)
Kram