tisdag 5 april 2011

Fullt hus

I går var jag förbannad på lata ungar på morgonen,det gick över när brorsan och Freja kom och hälsade på.Felix var imponerad av sin lilla kusin!
Sedan kom Lucas och Elliott hem och käka mm,en stund senare kom mamma och Svidde och samtidigt som dom kom Lillemor...just i denna stund så satt jag vid datorn och beställde dopgåva till Freja,så vi får väl se hur det blev!
När det blev tomt i huset som kom E:s mamma Lotta och gav mig min Pspruta,sedan tog hon med sig grabbarna hem för dom hade innebandyträning på kvällen.
När Kaj kom hem så åkte jag och handlade en sväng,kände att jag behövde lite mer luft än den jag fick vid lunch promenaden...underbart väder ju!En jätte gul Citronfjärli flaxade förbi mig och jag kände lycka!
Felix har varit lite gnällig i gårkväll för nu kommer hans förkylning tillbaka eller som jag vill tro och hoppas...hans tänder.Han har iallafall sovit mellan oss i natt och det är jobbigt,han trängs den lilla skiten och man får vara glad om man får tillfälle att vända sig om NÅGON gång under natten :)
Det känns i kroppen idag kan jag säga.Imorse höll Lucas på att få upp gröten igen när jag tog upp Felix,han hade intorkat snor med ludd i hela ansiktet,kinder,haka,näsa,mun,panna....han såg för rolig ut.

Jaja vad är en natt  på slottet??



                                                          Felix,brorsan och Freja

kram

Inga kommentarer: