onsdag 27 april 2011

Tokigt

Ja igår gick jag omkring och trodde det var Måndag hela dagen...fördelen är att veckan blir kortare!
Kände mig lite krasslig i går,mamma,Svidde,svägerskan kom förbi,Lucas var med Elliott efter skolan,Kaj jobba extra och dagen gled förbi.Lucas åker till pappa idag och kommer inte förns Måndag igen,han är hos pappa två helger i rad nu.Får se vad helgen har att bjuda på....Valborg och allt,tjejerna är här.Pratade om att bjuda till oss någon ( Kajs bror...en av sex) men Kaj får ju aldrig baken ur vagnen och fråga och då hinner ju folk bestämma andra planer så vi får väl se...jag nöjer mig med ett glas rött,grill och familjen annars.Kajs ena bror fyller år och även min farfar.....hurra hurra så vi ska väl lämna någon blomma till han med :)

Jaja, känner att insperationen inte riktigt är på topp så jag nöjer mig så.....
Kram

Inga kommentarer: