söndag 30 januari 2011

Underbart!

Gud så skönt ute!
Några plussgrader,strålande solsken ,ingen blåst...kan det bli bättre.Synd att solen redan hunnit förbi husknuten,annars hade jag satt mig mot väggen och fått lite Dvitaminer och färg.
Har tagit en sväng till Solarieöarna på morgonen och nu har Felix och jag tagit en promenad med suffletten nere på vagnen och bara insupit frisk luft och solsken :)
Vart Kaj och Lucas är behöver jag väl inte förklara....det var ialla fall skönt att EN dag denna vecka få duscha och göra mig i ordning ifred utan att behöva ta hänsyn till Felix innan grabbarna drog iväg för att Pimpla Gädda!
Idag blir Felix 5 månader ( vart tog tiden vägen?) och imorgon är det läkarbesök och vaccination på BVC.
Sedan är det "tjej"vecka med och jag hoppas att deras mor låter dom vara i fred när dom är hos oss så slipper vi ha henne med oss i vårt vardagsliv!

Nej nu ska jag njuta av resten av denna underbara Söndag!
Kram

Inga kommentarer: