fredag 14 januari 2011

Häliga Fredag!

Hej På Er.
I dag är det en UNDERBAR Fredag.Trots att jag går hemma hela dagarna så är det skönt när helgen kommer!Lugn & ro = Härligt.
Har införskaffat mig lite Tulpaner oxå,jag bara ÄLSKAR tulpaner,det är en rimligt billig vardagslyx som jag gärna unnar mig.Just nu är det tulpaner som gäller men jag älskar all form av blommor,en annan favorit är vita liljor,doften är oslagbar!




Idag har Felix namnsdag med,,,Grattis till dig min son,har införskaffat lite större kläder till honom idag,Bodys,Byxor,Tshirts och ett par jätte gulliga,gröna grodtossor ( han har nämligen börjat intressera sig för sina fötter!)
Framåt kvällen blir det grillad ytterfile och potatisklyftor,lite vanljglass med hallon/blåbär och nougatsås på det blir fin fint!


Ha en underbar fredag & en njutsam helg!
Kramisar i massor.
Tessan

Inga kommentarer: