söndag 23 januari 2011

Sköna Söndag

Härligt skön Söndag.
Gick upp vid 8 för att ge Felix mat men han somnade om.Jag kröp ner och drog mig en timme till innan matning sedan blev vi liggandes i sängen för att kolla på Längskidor på Tv.
Tro det eller ej men jag klev inte upp förns vid lunchtid!
Då blev det bråttom minsann,ville hinna med en promenad innan eftermiddagen så vi tog en sväng till Ekön för att handla lite.
Annars har det bara varit en slapp skön söndag med mysbrallorna på hela dan!
Nu framåt kvällen börjar huset få liv för tjejerna ska ha mamma vecka ,så nu börjar dom långsamt plocka lite i sina rum och packa.

Imorgon ska jag äntligen till frissan och då ska mamma vara barnvakt till Felixen och så kommer Lucas hem efter 5 dagar hos sin pappa :)Läxläsning och träning blir det för hans del då.

Ja men hoppas att ni har haft en behaglig helg då gott folk,det har ialla fall jag haft!

Kram

Inga kommentarer: