måndag 24 januari 2011

Måndag hela veckan lång

Nej det får vi väl inte tro...
Nu har ialla fall vardagen och denna vecka kickat igång.Jag tänkte inleda den med att gå till frissan idag.
Jag går hos Ann-Chatrine på Hårmakarna,där har jag gått några år nu och hon är rar och billig + att vi tidigare bodde i huset bakom,så då var det smidigt att ta sig dit! :)
Mamma kommer hit och ska vara hos Lucas och Felix under tiden ( första gången Felix är med någon annan några timmar) det går nog jätte bra.
-Det är nog bäst att jag är hemma och hjälper mormor med Felix ,sa Lucas,jag känner ju honom lite bättre!
Haha,tankar,tankar.

Tjejerna beger sig till mamma idag och jag har precis ändrat familje status på Facebook för att "styvmamma"fanns inte som alternativ och jag FICK INTE STÅ SOM MAMMA!!!
Herre Gud,väx upp säger jag,alla som vet vilka vi är VET väl att jag inte är biologisk mamma till dom,sedan att dom växt upp med mig i mer än 8 År det spelar ju ingen roll.Dom var 7,9 och 10 År när jag kom in i deras liv och jag skulle ALDRIG KONKURERA MED DERAS MAMMA OM TITELN!!!( Larvigt att bli förbannad för en sådan sak)Men men det är mycket vi inte tycker lika kan jag säga!
Nog om det.

Jag sätter in några Elsa B bilder som ni får njuta av,jag tycker de är jätte vackra.Felix fick en jätte fin bok av Brorsan och Karin i dop present som vi ska läsa sen! :)



Ni får ha en skön Måndag i det vackra vinter vädret! ( man blir sååå lycklig)

Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja du lilla Tess. har själv figurerat som styvmamma(plastmamma) under många år. har även fått bekräftelse på var i rankingen jag står hos de två grabbarna, men de e bäst att inte prata högt om det du vet. vi vet ju ! kram. moster.

Tessan sa...

haha så sant så sant kära moster!
kra.