fredag 7 januari 2011

Startskott

Jaha och nu då?
Välkomna till min Blogg ska jag väl börja med att säga!
Här kommer du att få följa mig i mitt dagliga liv.Jag har INGEN aning om hur det här fungerar med det löser sig väl.
Jag är en 35 årig tjej som jobbat inom Handels nästan hela mitt yrkessamma liv,både som chef och som "vanlig" knegare.Jag upplevs nog som en glad,snäll,trevlig person med något överviktig kropp!

Just nu är jag mamma ledig till min 4 månaders son Felix.
Jag har en 11 årig son med Lucas, som bor hos mig och min sambo växelvis.Min sambo är min stora kärlek och heter Kaj,han har tre tjejer: Nathalie 19,Patricia 17 och Rebecca 15.Även dom bor hos oss växelvis.
Jag ska oxå nämna att jag har ett Änglabarn...Linus,han dog när han var 9 månader gammal i en kromosomavvikelse sjukdom (det kan jag berätta om en annan gång)

Anledningen till att jag beslutade att skaffa en blogg är att jag annars skriver på Facebook,men jag känner att jag kanske skriver för mycket och delar med mig av för mycket info där...folk tröttnar.Sen har jag själv börjat följa lite bloggar och tycker att det är intressant att ta del av andras liv.
Här får man läsa om mig och min vardag för att man har VALT att gå in på min blogg...bra va?

Jag har alltid varit en social,pratsam person men har oxå ett väldigt behov av egentid och tystnad.Att läsa och skriva har alltid varit en passion för mig och nu hoppas jag att jag har hittat rätt forum för skrivandet!

Vi får se hur detta går menjag hoppas att ni är med mig i mina misstag,felskrivningar,stavfel,vardags kamp mm.

På återseende!
Kram Tessan

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul Tessan kommer att läsa din blogg...har funderingar att själv börja skriva men det får nog mogna lite. Kram Lotta