lördag 22 januari 2011

Lugna Lördag

Nu är det bara jag och Felix hemma.Kaj har åkt till Österstad för att figurera som "vakt" när min kusin tillika gudbarn firar sin 18 Årsdag.
Lucas är hos sin pappa denna helg.20 Åringen Nathalie är hos sin kille Manfred,18 Åringen Patricia är på en fest och 16 Åringen Rebecca är hos sin kille i Borghamn.

Idag har det blivit promenad på förmiddagen medans vädret fortfarande var fint,så har jag tvättat några maskiner tvätt med.
Känner mig riktigt duktig över att jag har tagit promenader varje dag sedan i Måndags och att jag inte slarvat med maten...men det vore SÅÅÅÅ gott med lite godis!

Oj min lite gnälliga,trötta son vaggade sig själv till sömns i sin stol här brevid mig vilket leder till att jag nu kanske har ca 30-60 minuter på mig att göra vad jag vill....och här sitter jag!

Ja men ni får ha en riktigt mysig lördag då gott folk,jag tillbringar min på sängen framför Tv:n med en gosig son brevid mig ( han får vara mannen i huset i kväll)

Tjingeling och Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

din store man skötte sin uppgift bra. kollade in stället innan jag åkte t jobbet. va inte avundsjuk att missa det kan jag säga. fast ungdomarna skötte sig visst riktigt bra me hörde jag. kram. moster.