torsdag 20 januari 2011

Tiden rinner iväg

Ja det här dagen försvann i ett svisch så det får bli ett kort inlägg innan jag tar kväll.
Idag är humöret bättre,tur att man inte är långsinnt,jag avskyr långsinnta personer.( hur stavar man det?)
Det blev en promenad i det vackra vintervädret efter att Felix hade ätit och jag strukit lite kläder.Vid 13,30 tiden kom Kaj hem och då åkte jag till Willys och frontade butiken.
Efter 5 timmar är jag nu hemma och har ätit en god sallad till middag.
JAG DRICKER BARA 3 PÅSAR NATURDIET på dagarna och ÄTER ETT MÅL MAT PÅ KVÄLLEN.Där emellan blir det massor av vatten men idag kunde jag inte dricka så mycket eftersom att jag skulle "jobba" och jag är ju inte där för att  springa på Toan hela tiden:)så idag har jag unnat mig Vindruvor och en Kiwi med.
Nu blir det att lägga sig på sängen och kolla lite Tv och läsa en stund,så går vi på`t imorgon igen!

Kram till Alla mina Vänner !

Inga kommentarer: