måndag 22 augusti 2011

Vardag på riktigt!

Ja nu drar det igång,skola och dagis!
Idag var det första inskolningsdagen på dagis för Felix.Både jag och Kaj var med så här första gången för att träffa personal mm och det gick jätte bra! Felix brydde sig inte det minsta om oss! Redan imorgon tror vi att vi kan lämna honom ensam en stund.Just nu sover han som en stock,det kostar på att leka med andra barn och få en massa nya intryck..

Imorgon fyller mitt änglabarn 14 År och då ska jag upp till hans lilla grav med lite blommor och snacka en stund :)Jag tror han har det bra där uppe i himlen med min mormor och morfar,han kanske får äta Lätt & lagom direkt från asken,äta kräm och dricka lätt öl som jag fick när jag var hos dom!

Ha det gott mina vänner och på återseende
kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

ha ha, de där me att käka lätt o lagom ur paketet har jag en son som oxå fick göra för mormor. kom på dem en gång när jag låtsades gå iväg. hann bara stänga dörren så var skeden i byttan. så smög jag tillbaka in igen o kom på dem hi hi. "grömmade mommo". tänker på din lille "fis" ibland, han har det nog bra där han e nu- kram. moster.

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Men snufflan! Änglabarn?! Jag såg det i ett tidigare inlägg också, men vill inte fråga men nu tänkte, varför ska jag inte det. Vill du inte så skriver du inget, enklare än så blir det ju inte!
Så nu frågar jag vad som hände då? Och vill du inte skriva kommentar så maila! (OM du vill, absolut inte annars, då kan du ignorera min kommentar!)
Kram i allra högsta grad!!