fredag 12 augusti 2011

Helgen på intåg

Igår efter träning och frukost åkte jag till M-blommore och köpte två Boll X,dom fick pryda krukorna på framsidan...det enda som var fint i dom var silver eken,så dom fick åka i dom mindre krukorna på trappen.Jag köpte mig en bukett Astrar med,dom håller länge och har härliga färger.
Kaj åkte och fiskade Gös på kvällen ( blev dock ingen)och jag och Felix åkte till mamma & Svidde och bjöd in oss själva på mat.

Idag blir det träning på morgonen med,men jag snorar och hostar + att halsen är lite sårig,men jag tar det försiktigt och inte mer än jag orkar.
Vi har 5 årig förlovningsdag idag! Jippi.Hurra,hurra....vi har varit ihop i 9 år i Oktober,tiden går fort när man har roligt.
En av mina fina Orkideer bröts av ,så den kvisten har jag satt i en vas....sött.Och på bilden nedan ser ni en pigg Felix som inte hade planer på att sova igår trots att klockan närmade sig 22! (mamma var trött dock)

Puss och kram till er





Inga kommentarer: