fredag 5 augusti 2011

Moln

Ja idag är man röd som en kräfta efter att ha legat ett par timmar i solen i

Ha en fin fin dag på Er
kram



går...vinden blåste så det blev inte så där as hett som det kan bli annars,så där av brännan :) !
Idag är det lite molnigt,det gör inget tycker jag,jag har varit på basinformation på Arbetsförmedlingen och så har vi städat av efter kattungarna,dom har börjat kissa och bajsa på mattor mm så nu är dom hänvisade till källaren och delar rum med pingisbordet och tränings redskap!
Har på influenser av mina bloggvänner spraymålat lite krukor med...det blev svart och smälter nu in mer bland övrig inredning,tog in lite underbart doftande blommor men men vi kan inte komma på vad dom heter.....förslag??

2 kommentarer:

Unknown sa...

Men halloj!
Ja, molnen är bra att ha ibland. Man får ju inte dåligt samvete att man är inne och styr eller får saker gjort.

Hur gamla är småmissarna nu?
Nu har vi varit borta en vecka, och jisses vilken skillnad det är på våra 3 godingar!
Rena racet uppe och dom kan inte högertrafik eller vet vart bromsen sitter heller...fniss...
"farbror Jonsson" (äldre katten)..tycker iallafall att det är kul.
Han ser en aning klumpig ut mot dom när de far fram.

Krukorna blev ju skitsnygga!
Har jag aldrig provat faktiskt...snopet:)..
Bara allt annat..hehe.
Kramelikram Helena

Lena sa...

Tessan, tack för alla dina fina kommentarer, de gör gott i mej!

Visst är det kul att spraymåla, jag målar på allt jag kan komma på?! Fint blir det ju.

Som du förstår kan jag inte hjälpa dej med växtnamnet, söt är den i alla fall.

Ha det fint!

Kramar