torsdag 4 augusti 2011

Båtresa

Vad det är vackert på Vättern,båtresan igår blev väldigt trevlig.God mat ( jag åt lax)God kaffe/kaka och allsång/underhållning.När de 4 timmarna hade gått var både farmor Gunsan och kusinbarnen Tilda och Ludwig förvånadsvärt pigga.Hade lite svårt att somna när jag kom hem strax efter 23,men Kaj var vaken så vi låg och småpratade en stund.Sedan vaknade Felix vid 4 pch somnade om vid 6 efter att ha gapat bra länge men det var bajsnödig han var,så efter det somnade han gott om igen.
Kaj är redan på väg för att leverera kräftor och jag lovar att jag ska sätta in en bild på en....ni kommer inte tro att det är sant hur stora dom är!
Det vackra vädret håller i sig och det blir att njuta av sol idag men,men jag väntar på en mindre vacker dag så vi kan STORstäda huset!!

Kram på Er
Här är hela gänget förutom mig själv och min kusin med sambo,för de var tvugna att gå till en Bankomat innan för Båten tog inte kort:)

Inga kommentarer: