måndag 29 augusti 2011

Ny vecka

Så var det Måndag igen då!?
My Lord var tar veckorna vägen??? Nu är det tyst i huset,Lucas har åkt till skolan och Kaj är och lämnar Felix på dagis...jag har redan hunnit att träna men det var INGEN bra tid att åka runt 8 snåret för det var fullt av tanter överallt....inget fel på tanter,men det är inte kul att behöva köa för att träna!

Aj löv matlagnings program,jag slukar ALLT i min väg; Vad blir det för mat,TopChef,Nigella,Den nakna kocken,Master Chef,Hells Kitchen ja allt jag kan se.Jag bryr mig inte om själva utröstning och tävling i programmen utan jag gillar att se på när man LAGAR mat,man lär sig en hel del tycker jag och man får ett och annat tips,fast jag lägger dom sällan på minnet och lagar det tyvärr :(

Idag ska jag handla med till Felix kalas imorgon,,,han blir ju liksom 1 År!!
Jag ska göra en Lille Skutt tårta tänkte jag ,så blir det farmors bullar och lite kakor...mums ( så imorgon tänker jag unna mig både kolhydrater och socker)

Nu är jag dock hungrig och till frukost idag blir det stekt ägg,bacon,sallad med dressing,jag har redan hunnit få i mig ca 5 koppar kaffe och 1 liter vatten

Hoppas ni får en bra start på vecka mina små troll :)
Kram på ER

1 kommentar:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

GRATTIS TILL LILLFISEN!! Hoppas kalasandet går bra!!! Kram!