måndag 15 augusti 2011

Bra Tessan

Känner mig riktigt duktig som har tränat Ons,Tors,Fre,Sön,Mån trots att jag kännt mig krasslig.Idag gick det riktigt bra och jag tog ut mig lite extra mycket efter att haft vilodag i Lördags...i söndags morse kl 8,30 var jag helt ensam på gymmet:)
Halsen är ok nu och det återstår bara snörvel och lite hosta så vi går åt rätt håll.
Igår firade vi Kaj som fyllde i veckan,det blev en kvällsmacka och kaffe för vi hade lite annat att pyssla med under dagen,Lucas spelade fotbollsmatch mm.
Idag fyller lilltjejen 16 år,grattis till henne,det blir att fira i helgen.
Hösten är här som ni märker och jag gillar faktiskt det,älskar dagar då solen är framme,men det är lite kyla i luften,dofterna,färgerna,att få tända ljus mm.
Vet ni att det faktiskt är mer vanligt med vår depp. än höst depp.Man kan tro annant,men så är det visst!

Lotta ( Kajs syster)Kaj,Mats ( Lottas sambo),Felix Svidde,Carina( min moster)
Lucas,Kim(min kusin/gusbarn)Karin(brors sambo)Freja(Lucas/Felix kusin)
Min bror och min mamma,båda har gjort gastro.op. och har gått ner snart 50 och ca40 kg!!! (vet inte exakta kilo)
Karin och Freja
Freja
Felix bus
Kaj ser lite på lyset ut men vi bjöd bara på folköl!!

Jag är som vanligt aldrig med på kort men det är alltid jag som står bakom kameran :)
Ha det gott!
Kramen







4 kommentarer:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Mera kort på vår Tessa!!! :)
Näe jag har inte sytt hissisarna själv. Dom är inhandlade på Åhléns och samma problem är det här. Fönstren är helt omöjliga. Oftast mitt mellan 2 storlekar. Men här i köket köpte jag två och satte ihop. Inte helt snyggt på kanerna men där tittar jag inte så ofta :)
Sydde 1 par gjorde jag däremot och hade i matrummet förrut men dom blev inte alls som jag tänkt mig. Alldeles för "hängiga" så dom satt inte uppe länge.
Ha en bra vecka och friska på dig nu! KRAM till bästa dig!!!

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Sen tänkte jag gå en kurs i att staava rätt.. Kanterna, skulle det ju såklart stå! Hej!

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Haha! Förlååååt, men nu måste jag ju kommentera det inlägget också.. undra om man kan gå TVÅ grundkurser???
NU har jag kommenterat klart. För idag! Hej igen!

Lena sa...

Vad bra du är som tränat så flitigt! Var försiktig bara, med tanke på att du varit krasslig.

Håller med om att det känns som höst nu, jag är inte riktigt säker på att jag gillar det. Än!

Ha det fint, Tessan!

Kramar