lördag 20 augusti 2011

Hej vad det går

Så var det Lördag,jag tycker att den här veckan har susat förbi,det var ju Lördag nyss ju!
Idag bockar vi av ytterligare en födelsedag denna månad,Becca fyller 16 så det blir lite ljummen kladdkaka med grädde ( och en skvätt vaniljvisp i)
Idag fyller min faster 39 år med,grattis till henne och om 3 dagar skulle min änglason Linus bli 14 år! Ack vad tiden går..mammas lilla hjärta!

Har tränat Fredag och Lördagmorgon med och kommer även att träna kommande dagar.Felix ska skolas in på dagis på Måndag och både jag och Kaj kommer att vara med första dagen har vi tänkt,sedan turas vi nog om resten av veckan.Det kommer nog att gå jätte bra,han verkar vara ett riktigt dagis barn som älskar människor,liv och rörelse!

Jaha hörrni,enligt väderleken ska det bli sol snart men jag ser bara moln och hängande regn på min himmel :( men dagen är ju inte slut än och helgen har precis börjat!
Ha det gott sötisar
kramar

1 kommentar:

Anonym sa...

ja de kan man säga. tänk att Linus hade varit 14 år! o lillfisen ska t dagis o härja nu. de blir nog skoj för honom. hälsa grattis t Becka. kramisar. moster.