torsdag 18 augusti 2011

Min vän har en tävling

En del av min läsare följer redan Lilla Kråkslottet.Det var den andra Bloggen jag någonsin började läsa ( den första var från en bekant från staden).Jag fastnade direkt! Deras projekt med att renovera ett gamalt stationshus är helt fantastiskt,det är jätte kul att se hur det växer fram ett beboligt,underbart vackert hem & att Angelica är den mest kreativa,söta,roliga tjej är bara ett + kolla in hennes smycken med...dom gör vem som helst glad! ( ni vet ju att jag älskar smycken)
Just nu så har Lilla Kråkslottet en tävling där man kan vinna Nycklelskåp,armband,halsband så....gå in och kika!
www.lillakråkslottet.blogspot.com



kram på er

2 kommentarer:

Lena sa...

Hello!

Svarar på din fråga här! Jag arbetar på en förskola med de allra yngsta barnen...så härligt!
Nu ska vi alla bli fantastiskt bra på IT och mediekunskap och jag har fått äran att, med hjälp av Skolverket, examinera mina kollegor!

Så kul att se det fina fotot av dej, är alltid roligt att ha en tydlig bild av den man läser!

Kramar

Unknown sa...

Hahaha...nä du! Ett uttryck som jag använder bara.
Know don't why!
Fast när man tänker på ordspråk är det ju många som inte riktigt harmonerar..." snustorrt"??? Öh...nää....meeeen....det ska vi inte gå in på närmare...
nu har jag plöst ner en hel räkmacka...som inte egentligen fick plats...lära nog röra på benen innan soffan i p-rummet tar mig...varför lär man sig aldrig äta med måtta? Trevlig Helg!