onsdag 10 augusti 2011

Fixat

Så nu har jag fixat träningskort- äntligen.Igår blev det en promenad runt Råssnäsudden innan Allsång på Skansen,så fick jag mycket lägligt ett maganfall igen på kvällen med som höll i sig en timma.Det är det tredje anfallet på mindre än en vecka,men men,håller det i sig så måste jag nog göra något mer åt det,men det är inte så kul att komma till läkaren för tredje gången och han säger samma sak....att det är magkatarr,ta tabletter...

Första tränings passet löpte av vid 9 tiden imorse,det tog ca en timme och det var skönt men det kändes att det var många år sedan jag tränade!
Jag ska försöka att träna varje morgon nu och passa på medans Kaj är hemma och pappaledig!Skönt att ha något intresse utanför huset,har liksom aldrig haft någon fritidsintresse tuöver jobb,familj på många,många år!
Nu så....SKA jag prioritera mig själv ett par timmar varje vecka ÄVEN om/när jag börjar jobba.

Min älskade blivande make fyller år idag med! 43 erfarna år har det blivit så här långt! Jag och Felix väckte honom i morse med paket...det blev en parfym ( Replay) och ett presentkort på Ur&Penn,för han vill köpa sig en klocka,rosorna fick han efter att jag varit och handlat och nu har hans mamma och ena syster varit här en sväng men vi kommer att fira honom på söndag.

Förhoppningsvis så blir vi av med ytterligare en kattunge idag,matte vill ha en tidigt då hon själv vill anpassa katten till deras miljö och nu äter dom,går på lådan och blivit avmaskade så det är helt ok för mamman till ungarna är väldans trött på dom nu hehe.Felix är lite snorig och jag känner mig inte riktigt 100 heller,så vi får se vilket håll det drar åt men
det blir förhoppningsvis inget stort utav det!

På återseende mina vänner

1 kommentar:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Hejja hejja! Snart känner du supersuget efter träning!!! :)
Grattis till din blivandes födelsedag och hoppas på ett trevligt firande på söndag!
Här är det lite kaosartat på jobbet idag pga stora besked om förändring. Så jag lär somna fort (eller inte alls) ikväll.

Många många många kramar till dig!! Och jag tycker du är enormt duktig som kommit igång med träning!!