tisdag 8 mars 2011

Utvilad

Oj vilken skillnad det gör när man får sova en hel natt!
Gick och lade mig vid 19,30 igår med huvudvärk och somnade vid 21 tiden
Felix somna vid 19 tror jag sedan vaknade han inte förns 5 tiden men somnade om igen.
När klockan var 6,30 var jag pigg och Felix ville äta sedan startade dagen...känner mig dock lite groggy efter
värktabletterna.

Solen tittar fram nu och jag ska nog trotsa blåsten och ta en promenad tror jag,igår kom moster Nina,Jögga och Kim och hälsade på efter en kvälls promenad och dom höll på att blåsa bort!
Började gårdagen med att fixa och dona,åkte till Willys och handla ,tjata och tröttna på slarviga barn,
damma och dammsög.Lucce kom hem vid 13 tiden och då läste vi inför engelskaprovet.

Känner att det här blir en underbart bra vecka!

Röda "knöliga"krispiga Tulpaner pryder hallen
Vita "fransiga"gnisslande Tulpaner glädjer oss i köket!
Så här glad är man trots att klockan bara är 6,45 !

Kram på Er!

Inga kommentarer: