torsdag 10 mars 2011

Snabba Bud

Härom dagen beställde jag ju ett hjärta med mina söners namn ingraverat som jag berättade om i tidigare inlägg, och idag kom det!
Jag fick även en gåva i form av en skyddsängel som tack för beställningen...( den får representera min änglason Linus)
Det var väl snabba bud och en givmild gåva!
Detta gjorde min dag!


Då jag inte beställde kedja så kom dom med karbinhänge som gör att jag kan flytta smyckena till olika halsband,armband mm!
Fiffigt va?!
Jag rekomenderar verkligen att ni ska gå in på denna sida och kolla in deras smycken (billiga!)
http://www.mawi.se/

kram Tessan

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina smycken Tessan funderar på att beställa några själv men har inte bestämt mig än för vilka. Kram Lotta

Anonym sa...

Vad fina!!! Ska gå in och kika jag oxå :D /an1e

Stina sa...

Fint Hjärta & vilken fin gest att lägga med en liten ängel i paketet! Ha en trevlig helg!

Kram Stina