söndag 27 mars 2011

Down

Söndag och "sommartider",det är härligt att ställa fram klockan tycker jag.Igår fixade vi iordning på altanen oxå och ställde fram utemöbler och dona lite.
Eftersom att vi fick spendera helgen hemma så har vi bara tagit det lungt,köpte Kinamat och godis igår,mös och kollade på tv.Fick ett hemskt besked att en skäkting till oss har drabbats av det värsta man kan tänka sig
så en extra tanke har gått till dom och familjen i helgen.Detta väcker liv i en massa känslor som jag inte plockat fram på ett tag så jag känner mig ganska olustig just nu...
Har en annan känsla i kroppen med....känner mig otillräcklig,ful,tjock och har en konstig känsla som jag inte kan ta på,lessen,nedstämd,allmänt låg helt enkelt!

På Tisdag fyller min bästa farmor 80 År.HURRA HURRA sänder ett kort och kanske ett besök,annars ska vi fira henne om ett par helger,då får vi träffa hela tjocka släkten igen.
Nä nu tar vi och lägger känslorna åt sidan och laddar för en ny vecka,tjejerna och Lucas kommer och förhoppningsvis är vi friska + att våren återkommer!
Kram

3 kommentarer:

Stina sa...

Hoppas att det vänder & att du snart mår bättre till kropp & själ! Kram Stina

Anonym sa...

LILLA "GOA" TESSI! du e så fin som du e, men givetvis e de du som ska trivas me din kropp. va det gäller det andra... e de så sorgligt som det bara kan vara. tänker givetvis massor på dem allihop oxå. gratta farmor Gunsan me :D. kramisar mosters kicka!

Tessan sa...

<3
Tack för uppmuntran Stina och moster :)