lördag 5 mars 2011

Skit bra!

Känns som en underbar Lördag!
Vädret säger ALLT,att vakna med solsken mellan persienerna är WONDERFUL!
Pigg som en mört åkte jag och solade 8,30,klar för att utmana resten av dagen redan kl 10 är toppen!
Har varit på Öb och köpt fler Naturdietpåsar,så nu kör vi en eller två veckor till!

Grillatkött och potatis klyftor smakade inte helt fel igår heller.
Kaj åkte och köpte lite lösviktsgodis med men fatta!!!!!:::: Jag nöjde mig med ca 5-7 bitar!!! Bra va...att jag
sedan poppade lite popcorn är ju åtminstonde bättre än en chipspåse och en hel påse smågodis!
Så länge jag kan hållá mig till popcornen på helgen som godis så tycker jag att jag kan unna mig det.

Nä nu är det dax att byta bajsblöja!
Tjingeling!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad du är duktig :D /an1e

Anonym sa...

Härligt, kämpa på med påsarna! Jag ska göra detsamma med ett liknande upplägg om att kunna unna mig nåt mer att "festa" på till helgen. Smakar Naturdiets shakes gott? Jag har bara provat Cambridge & gillar dem, men de är lite krångligare att köpa. Lycka till! Kram Stina

Tessan sa...

Hej
Tack Anette!
Stina, Naturdieten ( skogsbär) är hur god som helst,har ingen bismak ich löser sig lätt i vattnet.Billigast att köpa på Öb (109kr)
Naturdietens Smoothies är rena drömmen att dricka,den är yughurtbaserad och finns i många smaker ( ca 17 kr på Willys.....AS billigt)skaka,sätt i sugrör,drick,är 200kcl istället för 109 men det kan man unna sig ibland!
Lycka till
kram på ER!