fredag 25 mars 2011

Posten

Så kom febern i går som ett brev på Posten!
Fan oxå,nu får jag invänta och se hur det blir under dagen,jag har inte tagit tempen än.....
Kaj är på kurs i Linköping hela dagen och jag blir jätte sjuk dom få gångerna jag får feber.Jag kände i kroppen (ryggen) i går att jag hade feber sedan kröp jag ner i sängen med massor av kläder och somnade vid 18,30 tiden.Jag får ringa hem Kaj om jag inte orkar med Felix....sedan måste jag ju bestämma mig om vi ska åka och bo på Hotell eller inte på Lördag...det är gratis att avboka 24 timmar innan.Alltså det är ju skillnad att bara hosta och vara lite snörvlig men det är ju inte kul att ligga borta med feber.Man vill ju kunna njuta av shopping,mat,dryck mm.
Fan...ja vi får se,vi ligger ju + på kontot om vi struntar i det och det går ju fler tåg fast senare ,och det kan ju vara skönt att åka någonstans senare i vår+ att Kaj och Lucas ska till Jönköping nästa helg på Fiskemässa...
Jag är velaren med stort V.

Kan bara tala om med att vår stora pojke som blir 7 månader den 30:e kan sitta väldigt bra och en längre stund själv nu! Jippi..
Titt Ut!

Solens strålar når ett solskensbarn!

Här uppe!

Ha nu det allra bästa Fredagen!

Kramizar

1 kommentar:

Anonym sa...

ja den lille godisbiten. vilken härlig kille ni fått!! kram moster. p.s krya på dej!