onsdag 16 mars 2011

Mitten av arbetsveckan

Onsdag,Onsdag.
Idag ska jag,Kaj och Felix på stan en sväng,det är inte ofta kan jag säga men nu måste vi köpa sista presenten till den blivande 18 Åringen Patricia som fyller på lördag.
Skönt att ha en familjedag så här mitt i veckan!

Igår fick jag besök av Nina,Sandra,Kardo,Dedde,Karin och lilla Freja,efter fikat tog jag en premenad till Öb,det jag ville ha fanns inte så det blev en kort visit,åkte och handlade och jag kände en viss ro i kroppen,vet inte riktigt varför men jag känner mig lite små kär....Kaj har varit extra kärvänlig denna vecka och då vet han ju inte ens om att jag har en överaskning till honom.
Jag kan inte skriva här vad det är ifall han går in här och läser,men det har att göra med.....tid....

Då så mina äppleknyten....ha en fin,fin Onsdag :)
kramisar

Inga kommentarer: