fredag 11 mars 2011

Röd som en tomat

Oj,oj vilken lång men på ett sätt skön dag det var igår.Felix och jag behövde en heldag hemma utan promenad mm.Vi vaknade redan kl 7,och då var det bara att gå upp och fixa välling.
Då Felix sov 1 tim på fm passade jag på att tvätta,det blev bara en kvarts sovstund på em,så jag fick släpa med mig honom ner i källaren ett par gånger,,,,,fy vad tungt och man behöver vara en bläckfisk med
8 armar ibland!
Då Kaj kom hem så åkte jag och solade.Solariumet som jag låg i var nytt och det kändes kan jag säga,jag är röd som en tomat i ansiktet idag!!
Bästa tiden på dagen är tre....först när Felix vaknar på morgonen för då är han så go och ligger och sjunger och dansar i sin säng,sedan när klockan är 18 och man får äta middag och sist men inte minst kl 21 när jag kryper mer i sängen!

Idag kommer Lucas hem efter skolan då han har varit hos pappa ett par dagar :)
Imorgon ska han och Kaj åka och fiska,det var väl en bomb??
Senare på eftermidaggen/kvällen ska vi till Moster Nina och Jögga på lite mat,dryck och övernattning
Lucas ska troligtvis sova hos Sebbe,det blir trevlig värre.


Kram

Inga kommentarer: