lördag 12 mars 2011

Lördag,Lördag

My God.
Felix och jag gick inte upp förns nu kl 9!
Visst jag var uppe vid 6 då Kaj och Lucas skulle åka och fiska för att göra välling,
men sedan somnade vi om prinsen och jag!
Så bra för vi är ju bortbjudna ikväll och det vore ju kul om man kunde hålla sig uppe
 en stund efter 21,00 ialla fall :)

Alltså jag bara måste rekomendera Lars Keplers HYPNOSTISÖREN,den är så jälva bra,
Jag har aldrig läst en sådan spännande kriminalroman ( och då har jag läst många)
jag får till och med snabbläsa vissa stycken för det är så otäckt!!!!
                                                   
                                                        

Man tror man vet vad som kommer och hända och vem som är skyldig men då vänder allt och man är tillbaka på ruta 1.
Jag skulle läsa klart den igår kväll ( ca 70 sidor) men jag sparade ett par kapitel för jag ville inte att det skulle ta slut!!!
Som tur var så shoppade jag loss på Adlibris och passade på att köpa hem
PAGANINI KONTRAKTET med.
                                                           
Hoppas att den är lika bra!

Ja då återstår det bara för mig att önska en riktigt god helg,och vi sänder väl en tanke till alla drabbade länder slagits av Tsunamin!
Kram

Inga kommentarer: