måndag 7 mars 2011

Ny vecka

Så,då var helgen slut och vardagen tar vid!
Kan tycka att det känns helt ok faktiskt.Lite tystare i huset kommer det att bli då tjejerna åker till
sin mamma idag,vilket inte skadar.
Idag blir det till att fylla upp kyl och frys igen.Funkar bra att dricka påsar på dagarna och äta middag på kvällen så vi kör på en vecka till.Värst är det ju på helgerna förstås för då blir man ju alltid lite sugen
på sötsaker men men,1 kg har iallafall försvunnit och målet är ju att det ska börja peka neråt på kurvorna!
( inte mina kroppskurvor alltså utan viktkurvorna!)Kroppen för övrigt pekar ju i och för sig mer neråt ju äldre man blir...hängbuk,hängtuttar,gäddhäng,baktung bakdel,gropiga lår.
Haha vilken tur jag har att jag har människor omkring mig som älskar mig för den jag är.
Jag brukar säga det att :"Ja,jag är tjock,men jag är socialt kompitent allla fall!"

Nä nu vakna Felix efter morgon luren,dax att gosa!

Tjingeling :)

Inga kommentarer: