onsdag 2 mars 2011

Den Stora Dagen

Onsdag
Idag fyller Felix ett halvt år...oj vad tiden gått fort,skulle kunna stanna den en stund nu.
Det blir 6 månaders läkarkontroll idag på BVC
Idag ska Lucas ha sitt befarande svenska prov med,kände att det släppte lite igår och tog en repetition vid frukosten.Skönt för honom att ha det nu på morgonen så han kan släppa det sen ( jag är nog mer orolig än han dock)Sen är det bara att börja om igen imorgon,för nästa vecka är det Engelska prov.

Det lovades pussgrader och solsken idag så vi får väl se,men det börjar se lovande ut här över Brunnsvik :)
Min fina bror och svägerska var i tidningen idag med med lilla Freja,söt som socker är hon och på tal om socker så ska jag om någon vecka eller så börja med LCHF,bort med allt socker och kolhydrater och in med proteiner och fett....Tack för tipset Hanna.
Bra med ett nytt tillvägagångssätt så det blir lite spännande och nytänkande i viktminskningen.

Nä men nu har jag väl babblat på ett tag då eller???
Ha en fin fin Onsdag,för det tänker jag ha!
kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till lille goe Felix idag.Hoppas det går bra för Lucas i skolan idag på provet .Bra att ni kämpar på tillsammans med läxorna.Det har ju igen nån dag eller hur.

Kram Mamma

Anonym sa...

vilken "grym" kille :D han e för go den där lille bullen! skönt att all läxläsning e över här i huset, men hoppas de går bra för "lucce"! kram. moster. grattis felix!