tisdag 27 december 2011

Lite lugn efter storm och ny storm på G

Ja Julen är över och den har varit jätte bra.Felix var inte så förtjust i Tomten men det gick ganska bra.Farmor och pappas sida av släkten först och sedan på kvällen till mamma och Svidde,uppackning av saker framåt natten och somnade gott.Juldagen var vi hos svärmor och så kom Kajs döttrar med respektive på mat,eftermiddagsvilan var efterlängtad.Annandagen jobbade jag 6-13 och efter det kom min pappa med kvinna,min bror,hans sambo och barn,så fick barnbarnen julklappar från morfar/farfar.
Framåt kvällen blev det att lägga sig i sängen med en god bok.Idag har jag jobbat och nu laddar vi inför Nyåret i stället,full fart,precis som det ska vara...men något som INTE är som det ska är ju vädret,+ 10 grader imorse,barmark,grönt och storm,hmmm vart är världen på väg??

Hoppas att ni har haft en bra julhelg och att det finns lite plats kvar i magen för lite god nyårsmat!
kram på er

2 kommentarer:

Unknown sa...

Tjena Frugan!

Tänk att du snart är det :)
Klart jag har koll på dig!
Vilka härliga glada julbilder!
Många tomtar och paket hit å dit!

Sötnosarna längst ner till höjger...är di släkt mån tro?

Jobba annandagen har jag gjort jämnt...lite mysigt sådär...MEN i år har jag varit ledig!!
Skön känsla dä :)
Å på jobbet var det görlugnt förra veckan! Ännu skönare!
Har ju alltid varit van vid julhysteri, men det är ju lite skillnad nu, och det var mest en massa karlar som kom å köpte lister..hihi..
Skämta lite om det med de flesta
"jaha...är det tomtelistan eller kärringlistan i högsta hugg"??
Snacka om att det har skrattats.
Klart(?) de vill ha perfekt till jul, och som alla andra så hänger det mycket på lister!

Ja du...hålla sig vaken över klockslaget brukar vara ett projekt som heter duga.
För 2 år sen blev det faktiskt en timmes vila mitt i festen för mig.
Vi hade nyårsfest, å när jag skulle natta Wille....råka jag somna.
Jisses vad de hade hunnit suga i sig på en timme.
Sen var man pigg du!

Ja, pusskalaset hägrar jämnt, och jag ska hälsa till honom!

Påkånisar på sig själv Mrs!!

Angelica Little Corner of Crafts sa...

En himlans massa Gott Nytt År-kramar till dig gulljänta!!!!