tisdag 3 januari 2012

Nytt år


Ja efter lite jobb och vila så blev det att brassa mat och få gäster!
Vi åt kräftor och vitlöksbaguetter till förrätt och vitlöksinbakad kassler med sallad och mozarella/tomatsallad och till efterätt fruktsallad med vaniljvisp!
Oj oj vad jag åt och drack gott en och annan godis och chips bit slank ner med ,men vad F-N det är nyår en gång om året,så det kostade jag på mig.Champangeskål och fyverkerier vid 12 slaget och sängen runt ´02,blev lagom
Nu väntar ett nytt år med en massa spännande!
kram

1 kommentar:

Unknown sa...

Tjabatjena halleloo!

Trevligt nyår ser jag, å bloggerskan höll sig från kudden ända till 02!!?
Bra jobbat!

Åh vad söt han är i skjorta, fluga å väst!
Han kommer göra sig bra som er lille bröllopsnäbb sen!!

Varit ledig hela veckan...lekt, lekt, fikat,ätit gott,babbelkvällar med vin å inte ett jota jag gjort hemma.
Skönt, men nu börjar det klia i fingrarna, så idag kör vi på med städning, röjning och tvättning!
Herregud vad kläder!!

Känner mig inte så värst pigg, så bästa medicinen är väl att hålla igång!
Du da...jobbat??

Kramar till dig och pöss på däg!!
Ett nytt spännande år att se fram emot!

Ja...God Fortsättning oxå!!!

PÅKÅNIS!