onsdag 25 januari 2012

Firande

Ja så har vi firat Felix och Lucas kusin Freja som fyllde 1 år igår,aj aj vad jag fuskade med tårta,kakor mm,men men det är ju inte ofta man är på 1 års kalas.

               Sötisen Freja,Felix och Freja ( Felix älskade ballonger,vilket Freja INTE gjorde)

                                                   Felix är på upptäcksfärd i Frejas rum

Felix gör lite morgon gymnastik nu i köket...tänjer ut kroppen så vi kan börja dagen,hehe
Själv har jag köpt lite vår insperation i form av Tulpaner och vackra Krokus,mitt i allt har min Amaryllis som fortfarande tyvärr står i julkruka,börjat blomma på sin sista knopp.

Idag när vi är lediga ska vi till min farmor en sväng som är lite krasslig,sedan ska jag skjutsa min pappa för att handla mm och framåt kvällen blir det nog en avkopplande stund i solariet!
På lördag ska jag på personalfest....det var många år sedan sist :)

Ha det gott mina vänner
kram

Inga kommentarer: