söndag 8 januari 2012

Strålande Söndag

Solen skiner och det är - 4 grader ute,underbart med andra ord.
Åkte och tränade imorse och utmanade mig själv lite extra,jag tränade faktiskt mitt i veckan oxå men då hade jag min mamma och en släkting från Skåne med mig och då blev det att man visade dom lite mer.Nu har jag vikt tvätt,dammat,dammsugit och ska stryka lite arbetskläder,men innnan det ska jag ut med Felix och åka lite Snowracer och titta på skidor på TV.
Jag hoppas att det står ett annat tiotal på vågen imorgon bitti och att inte jul och nyårs ätandet kommer i fatt nu,hehe

Ha en fantastisk söndag,för det har jag.kram på Er

5 kommentarer:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Vad duktig du är som ligger i och tränar!! Jag håller tummarna för vågen! I min hjärna måste det fattas en liten del där karaktären håller till.. typiskt!
Ha en skön söndag i det härliga vädret! Här småsnöar det och är -6 grader!
Nu ska det ner och jobbas lite. Sambon tittar på skidor men det har jag inte ro till idag!
Kram kram!!

Unknown sa...

Hej Mrs!

Du verkade ha haft en sån där mojssöndag!
Du vet när man bara är men ändå får lite gjort här å där!
Back to business igen!
Totalt komatrött!
Wille åkte på anfall så nu har det varit några nätter i vaket tillstånd å en hög barnfilmer:-(...tur man har ledig dag imorgon!

Du...vette f*n om jag vågar lägga ur den...inte jag direkt å vilja visa mig, men jag kan ju skicka den till dig för ett specialutlåtande:-)
Tror brorsans videoversion lät bättre..eka inte lika mkt där hans videokamera stod placerad, så jag ska höra med honom.

Idag har det varit en spännande dag.
Börja med bilhaveri i morse.
Svärfars bil la av precis när jag svängt av från E4:an.
Hade ju varit kul att bli stående i enfilat:-(...suck...bilar, men tur man var nära jobbet:-)
Mina snällisar till byggkillar ryckte snabbt in å lotsa fram mig till jobbet.
Ibland är det bra att ha arbetskläder som gör en till en levande reklamskyltar:-), för hade inte dom kommit, finns det ju en å annan snickare jag hann prata ned å medans jag stod å vänta.
Tydligen en ispropp....
Såhär blir det alltid när jag inte har min egen bil.
Den skulle Janne ha som varit pappaledig idag.

Nu ska jag städa garderoben i lekrummet...tydligen 2 barn som studerat "hur mycket kläder behöver vi slänga ut på golvet för att kunna gömma oss i en klädhög?"
Ja...finns alltid något spännande att göra hemma hos oss...

Glada kramen till dig!!
Tjing!

Unknown sa...

Hej igen!
Ok...här kommer den....for you my friend!
Videon är för stor att skicka, så jag måste zippa den först å ungarna är fortfarande vakna så jag hinner inte nu. Men gjorde en mp3, så du får ljudet iallafall...inte av bästa kvalité, men det duger.
Du får kolla i din email.
Pössen!!

Unknown sa...

Kan du skicka din email adress...hittar inte lappen...pöss...igen då...:-)

Unknown sa...

Men du ska ju inte gråta jöö!

Å du har så rätt...fundera länge hur det skulle gå.
Visste ju inte ens vad det fanns för utrustning i kyrkan eller om det fanns nå piano ens!

Kan säga att när vi satt å körde ner mot arlanda på natten så satt jag å sjöng hela vägen.
Båda jag å Janne var NÅGOT less på den låten efter 3.5 timme kan jag säga.
Men det var ju det sista jag kunde träna...hade ju ingen stereo med mig direkt och glömde (hur man kan göra det) att ladda in låten på mobilen. Meeen braaaa Hilla!!!

20 min innan bröllopet börja fick jag komma in och recka ljudet...öh...nervös??
Lite då.
När Josephine börja gråta, tänkte jag...Jahapp...nu är det kört för mig, men det gick bra.
Tappa bara texten i början.

Var värre på barnens dop!
Då blev hon som egentligen skulle sjunga, sjuk dagen innan.
Sjöng "Välkommen hem" med Sonja Aldén. snyftsnyft blev det då...nästan igen :)

Tack vännen för ditt komplimang! Blir så gladis!

kramar!