tisdag 24 januari 2012

Fasters kicka

Idag fyller min brorsdotter 1 år,vi ska på kalas senare idag.Oj oj vad tiden går fort hörrni?!
Märkte oxå att det var en vecka sedan jag bloggade sist så jag tänkte bara skriva några rader så ni ser NÅGOT annat när ni tittar in,hehe.
Jag återkommer med lite kalas bilder mm imorgon kanske då jag är ledig,innan kvällen är slut måste jag plugga Svenska och Spanska med min stora son som har Nationella prov imorgon och på torsdag,,,,vojne vojne
En bild på mina grabbar sedan i somras :)
kram på er

2 kommentarer:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Ja nu har du varit borta härifrån alldeles för länge!!!
Oj oj hoppas studerandet går bra och att provet går ännu bättre!! Jag håller tummarna!!
Kram på re´! Väntar med spänning på lite kalasbilder!

Unknown sa...

Åh!!! Den Tisdagskramen behövdes!
J***A BILH*****E!!!
Jag måste ha jordens otur vad gäller bilar!
Vad tror du hände idag när jag var till svärmor fram å tillbaka??
Janne gick ut....å Janne kom in igen...
"Du....vad har du gjort med bilen??"
öh..ja...parkerat den...vaddårå???

"ööhhh..ja...vi har ingen glasruta kvar bak"...(kolugna han då)

VAAAA????
Springer ut...å ja, där ligger rutan i MILJONER bitar I och utanför bilen!

Ska re va nödvändigt dä??

Tydligen har det exploderat av någon sorts spänning eller nå.
Vi har ju så vi kan öppna bara glasrutan och behöver då inte öppna hela bakluckan.
Hävla siiiiit!

Nu ska jag köpa ny bil!
Man kan inte ha gamla bilar för dom slukar pengar, å tydligen inte nya heller!

Jaja...nu fick du lite å läsa du å!
Hejaheja till sonen å en ny kram kommer farande!

KRAM<3