onsdag 1 februari 2012

Glest

Ja jag vet att det är lite glest mellan Blogg inläggen nu,men tiden rinner liksom i väg och på kvällarna är jag så trött så jag somnar ovaggad.
Idag är vi lediga ialla fall,Felix och jag.Vi ska till mamma & Svidde för att färga mammas hår,i gengäld har jag beställt Räkor i Het sås till lunch,,,bra deal tycker jag.


I väntan på att jag irrar runt och fixar lite innan det har blivit mer framåt lunch tid och vi sak åka så sitter Felix och käkar vindruvor och kollar på Disney Channel...Thank God For Tv!!
Just precis nu när jag smet iväg för att Blogga lite i fred så blev det VÄLDIGT tyst i köket efter att jag har hört att han har klättrat upp på en stol....jag ska nog smyga ut med kameran....VÄNTA ett tag....



MMM som jag trodde det är HYSS på gång!!! Så här oskyldig och fjäskig kan man se ut om man blivit tagen på bar gärning!!!
Skitunge,säger jag bara....nu ska jag gå och torka upp lite välling pulver,sudda blyertsstreck,lägga tillbaka saker på sin plats i skåpet mm.

ha en bra dag
kramisar

4 kommentarer:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Hihi!! En liten rackarunge!
Vad tråkigt att vara utan dator och telefon =/
En jobbarkompis hade ett långt utlägg med Teli... igår om avbrottet som varat sen stormen som gled förbi. Jösses vilken mindre bra service en del har.
Hoppas ni får tillbaka det snart!
Städa lugnt!! Han är då bra söt den där buspojken! KRAM!

Anonym sa...

Han är bara för härlig, tänk att det aldig slår fel... Tyst=Hyss...
/an1e

Anonym sa...

Lite bus ska barn göra. Bara de inte e farliga så.... Hela godiskillen lyser ju av bus i alla lägen, så varför inte prova ett när morsan inte ser. Pussa honom från mej. Kramisar.. Moster<3

Unknown sa...

Haha...tänk hur ungar är:-).
Å konstigt är att de alltid har ett smilband på läppen när de blir ertappad!!:-) SÖTING!!

Ja här är det glesare än glest...fy...vill, men herregud vad TRÖTT man är!! Har kommit av mig helt med bloggen, men jag är ju ut å gluttar hos alla ändå. Sambon tycker det varit ganska trevligt sista veckorna med en närvarande sambo i soffan. Spelar ingen roll om du sover, bara du är nära.meden Ååhhhh...blinkblink!
Alrajt...lite pik sådär da.
Å sen behåller vi alla idéer för oss själva tycket han oxå...äh..trökbonne!!:-)

Ja, vi får väl se...ska väl ta mig i kragen å få till nå!
Man har ju iallafall en HEL bakruta 8000 kronor senare! Fy vad dyrt sånt är. Tur att lite gick på försäkringen, men 35% får man pröjsa själv. Suck!!!

Hoppas allt är bra. SNART kommer vårsolen med fågelsången hack i häl!
Absolut min favorittid på året!
Å snart blir det bröllop!!:-)

Vi ska få tillökning å! Ja INTE vi!!! Herregud vad klar vi är, men jag ska bli "gammelfaster"...kom på att det kan heta så, så snart får man snutta lillbäs...OCH lämna tillbaka till mamman när man vill...
Mysigt!!!

Kramar i massor å en extra highfive till er SÖTING!!
PÅKÅNIS!