onsdag 15 februari 2012

Lugn & Ro

Så här vackra blommor fick jag i går...Oranga Tulpaner med Flor av farmor och vackra Rosor ialla dess färger av sambon...ÄLSKAR blommor


Idag ska Felix och jag bara ta dagen som den kommer tänkte jag..bör väl gå ut och åka Snowracer en sväng eller bara kasta lite snö,för nu har vi någon decimeter,hehe.


Jag har aldrig varit med om maken till unge och klättra överallt,när jag kom ut í köket satt han på bordet helt oskyldigt och tog febern i örat....JA vad ska man säga,skratta eller gråta??
Ha en underbar dag mina vänner
Kram

2 kommentarer:

Unknown sa...

Så fina buketter!
Dom är du värd många gånger om!

Haha..men morsan:-)...klart man måste sitta skönt när man ska göra viktiga saker!
Å på en stol sitter man inte skönt jö!
Men jag hållet med...ibland funderar man ju vad det är för fel. VARFÖR kan dom inte leka med alla sina miljoner leksaker istället för sånt man vill ska ligga där det ligger.
Igårkväll tömde wilfred vedlåa...skulle bygga älgpass han till oskyldiga lillasyster som satt brevid med tutten i mun å snuttisen.
Tur man inte är pedant :-). Golvet var very najs.

Ha en härlig dag med söt och njut av ledigheten!
Kram Hilla

Anonym sa...

Fina blommor till en fin tjej:) Busungen e ju för go´. Klart de e roligare med saker man inte får röra. Älskar den lille "knodden". Kram till er. Moster<3