onsdag 22 februari 2012

SportLov

Då har barnen här SportLov,Lucas spelade innefotbolls cup igår ,vilket dom vann.Idag är ju jag ledig så då ska vi mysa och dona lite innan han åker till pappa igen.
Felix har visat sin kreativa sida och målat ett grattis kort till morfar som fyller imorgon,det ska på postlådan idag :)

Ja pappan i huset passade på att göra lite Picasso av honom,ni kan ju tro att han sprang och speglade sig stup i kvarten efter detta!

Nu har vi skickat alla inbjudan till Bröllopet med! Jag satte min bror med sambo i arbete,så dom har gjort inbjudningskorten,och skickat dom.Nu är det bara full fart framåt som gäller,det blir planerings möte i helgen ( så att jag kan leja bort mer arbete,hehe)
Min fina Forsythia har börjat blomma med,härligt med lite liv och färg.


Just nu står lilla och stora sonen i duschen tillsammans och jag hör en hel del kiv där inifrån,så det kan nog vara en bra ide`att ta en titt kanske.Snart ska klippmaskinen åka fram och jag ska klippa Lucas.
Sist jag använde klippmaskinen var förra Onsdagen då jag klippte pappa....då eldade jag upp 1/4 dela av min hästsvans eftersom att han hade tända värmeljus på väggen....satan vilken stank och vad vacker jag blev i håret!!!!! NOT Tur att jag själv ska till frissan nästa vecka!

Kram

1 kommentar:

Unknown sa...

Godmorgon:-)!

Lördag och sitter å myser upp i soffan med ungarna. Lika mysig är inte tanken av att snart behöva hoppa in i duschen å bege sig mot jobbet, men här regnar det, så shit the same.
Känns väl härligt att inbjudningarna är påväg ut!!? Ett steg närmre:-)
Tiden går fasligt fort nu. Tjohej å snart är Mars här! Imorgon ska jag försöka få en heldag med dona-fixa-fippla här hemma.
Dom dagarna är liksom få på vardagsschemat.
Blir lite bakning å för på tisdag fyller Märtis 2 år och veckan efter fyller Victor vuxen:-).
My Good!! Var inte länge sen han var Mammas lilltotte!!
Så du har provat flammklippning?? Hihi..kan tänka mig lukten! Har lyckats jag å förut när man hade hårsvall...mumma:*)
Har det blivit fler kreativa omvandlingar på lillbus då:-)? Nu har ju pappan visat hur man gör, så det där fixar han väl själv sen..haha. SÖTING!!
Nä, nu ska jag tydligen bli bjuden på mat i lekrummet, så det är väl bäst att stänga ner mobilen!
Ha en skööööön helg!
Påkånis på sig!!
Kraaaaaaam!!!!