onsdag 29 februari 2012

Onsdag

Äntligen ska jag till frissan,dels för att jämna till det som jag brände bort när jag klippte pappa och dels för att klippa igenom det och göra slingor en sista gång innan Bröllopet!
I kväll ska jag på ett möte oxå som kan leda till en livsförändring,mer om detta en annan gång när jag vet mera efter den första träffen,hehe

Jag försöker att fixa till ett videoklipp as i write,men vi får se om det kommer något,tekniken och jag är inte alltid bästa vänner,det utspelar sig ialla fall på BVC igår när vi var på 1 1/2 års kontroll och Felix leker som bäst men man kan tro att pappa tycker att det är roligast...han hörs i alla fall mest hehe

Har planerat lite mer inför Bröllopet nu,en hel del är helt klart medans andra saker hänger lite löst och vissa saker kan man inte göra för tidigt,utan vänta lite med.
Igår skrev jag ialla fall ut diverse papper från näten med Hindersprövning,Namnbyte mm.Jag kommer behålla mitt efternamn,medans Kaj kommer att heta dubbelefternamn :)

Ja nu ska vi se om det kommer en video:
Oj blev det något?? Om inte FÖRLÅT,ska prova lite fler gånger.

Ha en toppen dag mina vänner,här skiner solen för fullt och det ser ut att bli en strålande dag!
P&K

2 kommentarer:

Tessan sa...

Om jag nu hade vetat hur man roterar videon så hade jag gjort det hehe

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Fniss! Då skulle du ha filmat på andra ledden tror jag. Har gjort samma sak typ hundra gånger!
Vad skönt att gå till frissan! Hoppas ljusfadäsen går "bort"
Gu vad spännande med alla bröllopsplaner!! Vore det närmare hade jag kommit till kyrkan! :)
Du måste ju snabbt göra ett inlägg sen så vi vet vad du har varit iväg på för mystiskt!!
KRAM!!