tisdag 14 februari 2012

Alla Hjärtans Dag

Jag önskar Er Alla en fantastisk Alla Hjärtans Dag,men vill betona att vi ska uppskatta varandra VARJE dag,men visst är det kul med en dag som lite extra poppar på uppskattning.
Jag har satt ut annons i Lokaltidningen med bild på min sambo och en hälsning till våra barn,dagen till ära har grabbarna  även fått varsin chokladask med hjärtan.
När jag kom hem från jobbet så hängde det tulpaner och kort,kakor mm på dörren från min farmor och jag "tror" att det kommer rosor/tulpaner med hem med Kaj senare ( han törs inget annat hehe)

Har en djävulsk huvudvärk nu ,så det blir att vila lite en stund...
Kram på Er.

2 kommentarer:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Världens största kram till dig på Alla Hjärtans Dag!!!!!
Ha en mysig kväll!

(Vi ska lägga papp på golvet nere ikväll, då jag fick välja på det och att gå ut och äta, höhö, knäpp? Ja, lite kanske!!)

Unknown sa...

Happy hjärtisdag till dig!!
Precis dom du har vi typ Speciell dag VARJE DAG, men med tanke på att det skyltas en hel del i butiker å TV, så förväntas det ju nå av de små.
Victor fick en tavla ( han önska sig en i julklapp, men sa det efter jul.
Det skulle ju mamman räkna ut själv INNAN jul..tokpelle. Stina fick ett nytt smyckeskrin, för rosa...haha.." det har jag vuxit ifrån nu" sa hon.
Wille fick en ny djungelgeorge-film...mamman råka slänga den andra i tidningsinsamlingen har vi kommit fram till, å märtis...pussel...finns det nå roligare än pussel:-)?
Ja, sen gelehjärtan såklart!

Mannen kom inte med i tidningen, men fick därimot en ny rygga för skogen.
Nu är det Bolibompa å sen blir det filmkväll med godsaker för mamman å pappan.

Ha en supermysig kväll och hoppas skallebanken försvinner!!
Millioner or distance PÅKÅNISAR..hehe!!