tisdag 6 december 2011

Lycka!

Jag hade turen att vinna en jätte fin tavla av Lena på Jag och Vitt,jag är sååå glad för det,Tack för en fin utlottning Lena!
Hoppas att turen är med mig och att jag även vinner något hos Hilla på My Woodhome och Angelica på Lilla Kråkslottet,det vore så underbart roligt!





Så kunde jag få in lite bilder idag med,ni ser min Ljusstake som är i köket,mina mini julstjärnor som nu pryder spisen,MITT LIVS FÖRSTA Amaryllis ( jag blev inspererad av Lena som hade en fin vit i sitt hem)min lilla vita hyacint står i vardagsrummet ( an bland många) och den drar sig mot värmen ihallen där värmen från kaminen i källaren kommer upp,hehe inte vacker med unik!
Lill plutten har tagit storebrors stol med och har framför Tv:n i vårt rum där DisneyChannel går för fulla muggar och sist är en blid på mina vinter,favorit fåglar...SIDENSVANSEN jag tycker att dom är SÅ vackra.
Jag VET att det inte är dom vassaste bilderna,men dom får ni stå ut med.
Ha en bra dag nu,strax ska jag hämta lillen på dagis och stor plutten k,ommer snart hem och då blir det läxor.
kram på er

4 kommentarer:

Unknown sa...

Grattis Gums till den fina tavlan!
Jag är lite avis på dig:-)

Å julblommor hägrar hos dig ser ja!
Önskar jag kunde ha här oxå, för det blir så mycket mer jul, men Wille reagerar på de flesta julblommor, förutom vita julstjärnor da, så det är bara att avstå!
Kör vit höstglöd istället.

Körigt på jobbet nu el?
Det börjar ju dra ihop sig:-).
Idag har vi bakat o tittat på julfilmer.
"TomteTass o jakten på julen" är favorit nu...jättebra o julig!!

Han ser ut att sitta skönt framför tv:n, sötingen där<3.
Har ni någon snö då?
Här har vi iallafall lite som får julstämningen att rulla igång.

Påkånis på sig själv, madame o ha det bäst!
Kraaaaaaam!!!

Lena sa...

Så glad att du är glad!
Min amaryllis har blommat ut nu och jag har ännu inte köpt någon ny. Fick tips från en annan blogg att spar knölarna, låta de vissna ner, ställa svalt och gräva ner i jorden tidigt på våren så kan man ta in dem till nästa vinter igen! Bra, eller hur?

Ha det fint, du fina!

Lena

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej!

Vilken härlig blogg! Kram Maria

Unknown sa...

Hej Gums!
Tittar in å önskar dig bästaste 3:e advent!

Kram å PÅKÅNIS!!