lördag 17 december 2011

NU

Nu äntligen är den här! Den fina tavlan jag vann hos Lena på Jag och Vitt,den pryder väggen i sovrummet och den blev jätte fin där mot den bruna väggen!Och jag blev SÅ glad för den lilla hälsningen och hur fint paketet var inslaget! Tack Lena

Dagen till ära så har jag mitt jätte fina halsband på mig som jag fick som gåva av Angelica på Lilla Kråkslottet,det står "Lever Livet" på och jag ÄLSKAR det!Och även av henne fick jag en liten julhälsning på posten som jag blev SÅ glad över.love u!

Idag snöar det lite minsann och jag tror att jag imorgon kommer att flytta in granen i vardagsrummet,pynta den och ta fram en och annan tomte mm.Det känns som att jag kommer att vara ganska slutkörd om kvällarna denna vecka då alla ska handla julmat mm :)MASSOR att göra kommer det att bli på jobbet,men då trivs jag ju som bäst.
Tänk er,bara en vecka kvar till julafton! Hoppas att julkänslan hinner att infinna sig och att åtminstonde ett par kulor får hänga kvar i granen efter Felix klåfingriga händer har varit där!

Ha en riktigt trevlig avslutning på denna helg mina vänner och vi hörs väl i veckan va?!
Kram

2 kommentarer:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Gulljänta! Julkortet var då så lite!!
Vad fin tavlan är! Grattis till vinsten! På måndag drar jag vinnaren hos mig!!
Ha en riktigt bra kväll! Sambon min är i stan och hyr film och jag hoppas han lagar nån smaskig mat till sjuklingen när han kommer hem (hon som för övrigt inte har smak och lukt, men han vill ju inte stoppa in nån äcklig mat för det, haha)
Kram på dig!!

Anonym sa...

du har så fint och pysslar i ditt hem lilla Tessan. sätt de pynt som e minst ömtåligt längst ner. klart att pöjken måste få klämma på kulorna lite:D hi hi. ha en bra arbetsvecka! kram. moster Nina.<3