lördag 10 december 2011

3:e Advent

ja så var det den 3:e Advent imorgon och jag har köpt min andra laddning av  en Vit Amaryllis,tre vita Hyacinter och tre Röda mini Julstjärnor ( denna gång med lite glitter på).Här lyser snön med sin frånvaro kan jag säga...ett par tappra försök till snöflingor har dalat men försvunnit lika fort igen,hoppas dock på en vit jul för det hör ju liksom till.
Imorgon är det ett år sedan som vi döpte Jan Ola Felix Davidsson med,jisses vad tiden går.
Idag har jag satt upp julgardiner i kök och vardagsrum och lagt på två juldukar ( jag gillar inte dukar!)
+ att jag strukigt lite kläder ( vilket jag oxå hatar) så har vi fart runt och uträttat lite ärenden vilket är skönt för nu kan jag bara relaxa resten av helgen :)

Ha det så gott mina vänner och det värmer i mitt hjärta när jag se nya kommentarer!!!
 Aj löv ju
kramisar

2 kommentarer:

Unknown sa...

Dukar ja...hm...
Finns DEFINITIVT inte här heller, mer än stora bordsdukar på sin höjd, eller snygga löpare.
Krimskrams!!

Pössen!

Lena sa...

Vad lustigt, jag har också köpt amaryllis och hyacinter idag!

Idag har jag äntligen skickat iväg tavlan till dej. Mitt stora bekymmer har varit hur jag ska packa den så den kommer till dej hel och fin...
...nåja, nu är den på väg i alla fall.

Ha en fin vecka!

Kramar/ Lena