söndag 4 december 2011

2:a Advent

Har ni det bra där ute i stugorna på 2:a Advent??Här har vi haft morgon mys med två ljus tända,skinkmacka mm.Kaj har även städat av lite,själv har jag lite huvudvärk som kommer från nacken då jag satt med en småtjurig Felix i fotöljen i vardagsrummet mellan 02-04 inatt.Jag känner att jag skulle behöva en promenad men det blåser så förskräckligt ute nu.
Det måste bli lite strykning med senare,så jag har lite vett och ettikett på arbetskläderna imorgon.
Det är ju skidor på Tv med som jag gärna slö glor till och så MÅSTE jag se reprisen av Greys Anatomy som jag somnade till i onsdags igen...

Ja nu hade jag tänkt att överföra lite bilder,men det funka inte,så tyvärr får dom komma med nästa inlägg.
Jag tycker att det är mycket strul på Bloggarna nu...jag vet inte HUR många gånger jag skrivit långa kommentarer till mina vänner och så går det inte att publecera dom...hmmm irreterande var namnet.!
Ja med det var väl allt för denna gång då och jag håller alla tumma och tår att jag har lycka i mina Bloggvänners utlottningar,jag känner att jag skulle behöva lite uppmuntrande överaskningar.

kram på er

4 kommentarer:

Unknown sa...

mmmm....huvudvärk...tell me about it!
Vi var på fäääst igår.
Tycker förstås att jag höll mig någorlunda i skinnet, men det händer för sällan kanske, så kudden var hårt i morse!AJAJAJ!
Men KUL hade vi!
Westerntema, så gissa hur kul alla karlar hade det....hahaha
Pickadollerna med krutlukt ...fniss.

Nu har vi njutit av en morgon BARNFRITT!
Vi kom fram till att det var förra året i september vi hade det.
Härligt, men inget vi vill göra ofta ändå.
Har hellre full baluns med ungar och djur i sängen och full action från kl 06.
Nu ska vi hoppa i mysbrallorna och ta en promenad å hämta hem dom...så allt blir som det ska!

Baka ska jag göra idag å, men först en tur till skogen! Me löv!

Håller tummarna vännen!
Hoppas huvudvärken släpper!
Drick mjölk! Bästa botemedlet :)

Kramisar vännen min!

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Japp, andra advent här med! Dagen efter fest, men här med mjuk kudde då jag körde igår! Det blev sent men har inte den där jobbiga tröttheten i skallen idag som tur är!!
Jag har börjat kopiera mina kommentarer innan jag "skickar" dom. Så behöver jag inte skriva dom igen då det ibland blir många ord! :)
Bort med huvudvärken och in med söndagsmyset!!
Ha en bra vecka!!! Kram kram kram!

Lena sa...

Tessan, titta in hos mej- tror du blivit bönhörd!

Kramar

Lena sa...

Så härligt det var att dra just din lott, tvåan kom också till en bloggare jag ofta besöker- det kändes riktigt bra!

Skickar tavlan i slutet av veckan, nu är jag hemma, förkyld, men räknar med att jobba på onsdag och då har vi kvällsmöte!

Ha det gott, fina du!

Lena