tisdag 20 december 2011

Dan före dan före dan före dan före dopparedan



Granen på plats,tomtar och diverse andra julprylar är uppe,har dock minskat i år,Felix hjälper gladeligen till och städar,Jag har köpt mina första Tulpaner ( i love it) har dock fått en bukett av mamma tidigare och "I know fore sure" att det kommer en makalös bukett även på Julafton från min blivande.
Det har gått jätte bra dessa två försa dagarna på julveckan,Måndagen bestod av hårt arbete,tunga lyft galet mycket Frukt & grönt,men massor av beröm och gillande från kunder och chefer!!! Idag slutade jag ju 1 och det är klar att det gick bra,men jag hade gärna jobbat lite längre för att lägga sista handen på...imorgon är jag ledig men då  måste jag ner och hjälpa till med order inför Torsdagen och så ska det tvättas,städas,handlas och lite till inför Julhelgen men men det finns ALLTID dom som har det sämre,så är det,jag är nöjd som det är.
- 1,4 stod det på vågen igår morse med så det går åt rätt håll,kommer dock att unna mig lite gott att äta och dricka till helgen.

KRAM och på återseende

4 kommentarer:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Vilken härlig gran!!!
Och tusen tack för julkort!!! Gulljänta!!
Hörs vi inte mer före lördagen så önskar jag dig den bästa julen!!!!
Massa massa kramar!!

Unknown sa...

Å jag håller med!!
Gulljänta där :)

Blev sååå glad när jag kom hem på kvällskvisten och möttes av GO-rader från dig i posthögen!
You made my day Honey!


Hoppas att dagen varit bra nu när du varit ledig!
Man stressar lätt till det lite även om man vet man inte behöver!
Här jobbas det på in i det sista, men det gör man ju gärna om man har 10 dagars ledighet att se fram emot från nyår å fram!

Vilken städarkille! Klart han ska hjälpa mammsen å göra julfint!
Granen står himla grön å fin här, men makeover blir det nog imorgonkväll...
Eran var grym!!

Märtis åkte på helgens dunderfeber som ticka upp till 40,5, så det var bara släppa allt och bara vara, så nu ligger man lite efter likt förbannat, men jag norpa ett bra sudd av Stina, å tänk..
... städning försvann från vår jullista!
Är ju ganska ok här ändå.

Bloggen min...öh..har du adressen???
Den ligger på 73:e prioplats just nu, så den har gått på julvila nu.
Kuliga jag då, men jag har inte TID!
Å som de flesta blir det nog en hög med julbilder ändå, så äh..tar väl igen det den!

Tulpaner hittade jag jättefina till sambon när han fyllde år förra veckan.
Pimpa den med lite ris och hassel, så den stod sig fin ett bra tag.

Vita som du har är superfint till jul! ( Ja, annars oxå)

Novell igen då...
Ha det nu så gott så "ses" vi på julafton :)

PÅKÅNIS my friend å TACK!!
Nu kommer jag nog drömma om dig..hahaha..
Pöss

Lena sa...

Så oväntat och därför extra fint att få julkort från dej! Tack!

Julkramar

Tessan sa...

Jag giller Er så mycket och Ni skänker glädje i mitt liv
Julkramar Tessan