onsdag 30 maj 2012

Födelsedag del 1

Jo det brukar bli så att jag firas lite i omgångar.
Lucas fyller 5 dagar efter mig så vi slår ihop allt oftast,men nu fyller han på en helg och är hos pappa då,så därför fick jag lite besök på kvällskvisten.
Av min familj  fick jag en jätte fin vit klocka ( tog ingen´bild på den)detta öppnade jag på morgonen förstås.Med posten kom pengar från farmor,jag brukar alltid köpa mig Amplar för dom varje år.
                                                           I år blev det Polkagrisrandiga :)


                                  Sedan hjälpte Felix mig att städa när han´kom hem från dagis

                       På em fick jag Laxrosa Rosor och en tunika av mamma och Svidde

Av min moster,morbror och Gud dotter fick jag en jätte fin Dahlia ( har tänkt köpa mig det)
Jag satte ihop en doftande bukett själv med som innehöll rosor,liljor och syren
Opps nu rinner tiden iväg,klockan är 8,00 och om en halvtimme ska vi vara på dagis och lillplutten sover än!!!

Ha en bra dag mina vänner
Puss & Kram

3 kommentarer:

Lena sa...

Grattis i efterskott!

Kramar

Anonym sa...

Grattis i efterskott! Du har alltid så mycket fina blommor! Kanske skulle vara något att blir florist? Kram Stina

Tessan sa...

Tack Stina,ja jag skulle jätte gärna bli Florist,men det är tydligen jätte svårt som "vuxen" att komma in om man inte har haft ett års praktik och när man är i min ålder med man familj hus mm måsta man ju tyvärr tjäna pengar :(
Jag får nöja mig med att omge mig av vackra doftande blommor.Kram på dig Stina