söndag 13 maj 2012

Kolmården

Lite avbrott från alla Bröllopsbestyr var ett bra förslag från Kajs sida tycker jag.
Vi styrde kosan mot Norrköping och Kolmården med min mamma,min bror med dotter,sambo och hennes mamma,Lucas Felix Kaj och Jag.
Det blev en perfekt dag med bra väder och lagom med folk! Skönt att slippa värsta sommarvärmen,köer och folk till förbannelse!!!




Just det.vi har ju en massa vildvuxna Tulpaner i alla dess former och färger i trädgården med som jag har plockat in och ska njuta av innan det vissnar ner helt


Hörrni! Om en vecka så här dax har jag varit en gift kvinna i 28 timmar,det ni!

Ha en bra söndagskväll mina vänner
Puss & Kram

1 kommentar:

Unknown sa...

Perfekt idé du!
Skönt att göra något helt annat.
Mysig familjedag med andra ord!
Oj vad mycket fint du har att ta in å njuta av från trädgården :)
Lajk väry mucho!
Idag har jag varit på trädgårdskurs! DET var superkul och oj vad jag lärt mig saker jag inte trodde man skulle göra.

Kram på dig!