onsdag 16 maj 2012

3 Dagar Kvar

Så är det!
Börjar faktiskt att bli lite nervös nu! Jag vet att jag har läget under kontroll,men det är mycket som ska ske i sista stund ju.
Något jag inte har kontroll på är vikten! Jag skiter i vad det står på vågen men denna vecka har jag INTE kunnat hålla mig till bara pulver.Jag är ju sådan att jag gärna skåpsäter när jag är lite rastlös,orolig mm och just nu är ju huvudet fullt! Jag har ialla fall försökt att äta lite och nyttigt,pillar i mig Riskakor med Pizza smak när jag är godissugen ( vilket är nästan jämt) och så poppade jag lite popcorn i går kväll (jag var nära på att ta bilen och åka och köpa en påse chips) Jag vet ju att OM jag börjar äta en del så finns det ingen botten,så sjuka matbeteenden har jag och det är jag medveten om
Jag VET att jag blir gift ändå,jag vet att klänningen kommer att passa och jag VET att jag INTE kommer att väga 70 kg igen på ett bra tag om ens någonsin,det är bara att acceptera min vikt som en är.
Vill bara få bort det där monstret som sitter i min hjärna och tar överhanden ibland och förblindar mitt vett till sötsaker!

Ja nu kan det vara så att detta blir mitt sista inlägg innan den stora dagen,men ni får komma på besök och se bilder och höra om hur det gick  senare! :)

Önskar er alla en riktigt trevlig helg ialla fall och hoppas att ni håller en tumme eller två på Lördag
 kl 14,00

3 kommentarer:

Unknown sa...

Koppla bort allt det där med att vara duktig nu! Du är så vacker och perfekt som du är!!!
Jag är lite pirrig jag oxå :)
Önskar jag kunde vara med i kyrkan, men jag hoppas på en massa bilder att njuta av sen.

Ska försöka att inte sms-bomba din telefon, men det kommer ETT iallafall :)

Tänk.. om 75 timmar är du gift!
Galet romatiskt <3

PÅKÅNISAR!

Lena sa...

Du kommer att vara festens mitt och vackrast av alla.
Njut av dagen, pirret och oron hör liksom till.

Tänker på dej, fina du!

Massa kramar

Unknown sa...

Oihiiii!!!

Snart ska jag stänga beijerbygget, och JUST NU...
13:55 lördagen den 19/5-2012

Tänker jag så mycket på er!!
Ha den bästa stund i livet, för när du läser det här, så är du redan en lyckligt nygift kvinna!!

PÅKÅNISAR i MASSOR!

(Haft körigt in i det sista...å vad gör du??...haha...står å SMS mig en kvart innan du ska in till blivande maken o prästen!!
Jag skickar inget, för jag vill att du snällt lägger ifrån dig mobilen och fokuserar!!! Hahaha...
Det pirrar lite i magen nu :)
Puss på dig goding!